Wie we zijn
Emporiashop.be is een onderdeel van Essec Telecom Center.
Annulatie van uw bestelling
Heb je een verkeerde keuze gemaakt? Het is altijd mogelijk om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of retour te sturen. Het artikel dient volledig inclusief alle accessoires, in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking terug bezorgd te worden. De waarde van het geretourneerde artikel wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst overgemaakt naar je bankrekening. Ruilen kan natuurlijk ook onmiddellijk in één van onze fysieke winkels, deze zijn terug te vinden op https://essecshop.be/onze-winkels.
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren.
Indien Emporiashop.be reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, inclusief eventueel overige kosten waaronder de verzendkosten, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren draagt u zelf. Dat laatste geldt ook als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger: in dat geval houden wij de retourkosten in mindering van de terugbetaling.
Juiste werkwijze bij ruilen en retour
Wanneer u een artikel wenst om te ruilen of te retourneren heeft u een document nodig. U kan dit document aanvragen per e-mail via webshop@essec.be met je naam, adresgegevens en om welk artikel het gaat.
Wij bezorgen je het document per e-mail dat u nodig heeft voor de omruiling of retour.
Bezorg ons het artikel inclusief ingevuld document op onderstaand adres. De waarde van het geretourneerde artikel wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst overgemaakt naar je bankrekening of het artikel wordt geruild.
Deze artikelen komen niet in aanmerking voor recht op omruiling of retour:• Artikelen die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn
• Artikelen zonder of met beschadigde verpakking
• Verbruiksartikelen waarvan de verpakking is geopend (cartridges & toners)
• Geopende, geïnstalleerde of geregistreerde software
• Artikelen zonder retourformulier
Klachten/ opmerkingen/ vragen
Indien u klachten/opmerkingen of vragen heeft omtrent ons bedrijf, onze artikelen of uw bestelling kan u ons contacteren via e-mail en/of telefonisch op het nummer +3211450460. Uw e-mails zullen beantwoord worden binnen 24h volgend op uw aanvraag. Telefonisch kan u ons contacteren tijdens onze openingsuren.
Prijzen
Alle prijzen op emporiashop.be zijn inclusief BTW, recupel en Bebat. Indien u een online order heeft geplaatst ontvangt u van ons een factuur op (bedrijfs)naam waarop het BTW bedrag vermeld staat.
Indien u over een BTW nummer beschikt en u een bestelling wenst te voeren vanuit Nederland, Frankrijk, Duitsland of Luxemburg zal u van ons een factuur ontvangen zonder BTW en zal de voorafbetaalde BTW integraal teruggestort worden op uw bankrekening na verificatie door onze boekhouding.